lördag 29 november 2014

Barnvagnsshopping på fem minuter

Idag sa vi att vi ska ägna en heldag till att leta barnvagnar. Den tiden behövde vi inte riktigt!
Nu har vi köpt vagn och det blev en Brio Go som har väldigt hög säkerhet och komfort för vår lilla minimänniska.

Jag har alltid vetat att jag vill ha en vagn från märket Brio eftersom det är kvalitet och när expediten från Babyland sa att det är deras bästa och säkraste vagn så sa vi direkt att den tar vi! Vårt barn ska såklart få det bästa.

Dessutom köpte vi en bilbarnstol från Brio.

Jag ogillar långsamma beslut,  vet man vad man ska ha är det väl bara att köra. Vi måste ha varit dagens bästa kunder som köpte på oss allt detta på loppet av fem minuter. Hur effektiv har inte jag blivit på att shoppa?

Resten av dagen ska jag ägna till att köpa julklappar!