måndag 26 januari 2015

Sammanfattning

Vi hade en underbar babymoon och efter spaandet var jag som en ny människa!

Kosta Bodas restaurang bjöd på god mat och härlig stämning. Servitrisen försökte bjuda oss på champagne och kom med en flaska och två champagneglas eftersom det märktes att vi firade något stort. Jag förklarade snällt att vi firade att vi snart ska ha en minimänniska och fick istället en alkoholfri Briska:


Älskar dessutom deras bar. När Lars beställde alkoholfria drinkar till mig så tog bartendern en titt på mig och bedömde vad jag är för slags person innan hon började blanda. Detta så jag skulle få den perfekta drinken som matchar just mig!

Eftersom jag hade "strassat" ner mig i strass och glitter kvällen till ära så fick jag bara strassiga drinkar med extra bling som matchade min outfit, är detta service eller vad?

Efter vår spa dag så shoppade vi loss på Kostas Outlet, jag gick lös på köksavdelningen! 

...det är väl ingen överraskning att jag shoppade skor som vanligt...?